2024.09.29 | Vasárnap
Mihály napja

Távozik az alapító
2013.06.04
Egyéb hírek
131
Távozik az alapító Budapest, 2013. június 3.-- Tíz év után távozik dr. Schillinger Attila, az Avantgarde Group alapító partnere. Tulajdonrészét igazgató társai vásárolták meg. A 2003-as alapításától nyereségesen működő cég néhány éven belül a hazai piac vezető, független public relations, public affairs és digitális kommunikációs tanácsadó vállalata lett. Schillinger vezetése alatt a cégcsoport létszáma 25 főre nőtt. 2006-ban a londoni központú Financial Dynamics (ma FTI Consulting) stratégiai partneréül választotta. 


Befejeződött az a csaknem egyéves folyamat, amelynek keretében igazgató társai megvásárolták az alapító partner, többségi tulajdonos Schillinger Attila tulajdonrészét. Schillinger kilenc évig állt az Avantgarde élén, azóta a cég két szakmai egységének, az Avantgarde PR Kft-nek ügyvezetője Bedy Krisztina, az Avantgarde Digitalnak, Császi Dóra lett. „Úgy érzem mindent elvégeztem, amit az Avantgarde-nál elvégezhettem. A kommunikációs tanácsadás mellé megtanultam, milyen vállalkozónak lenni. Fantasztikus tíz év volt, barátok között, akik igazi oázist jelentettek. Ügyfelekkel, akik hosszú távú partnernek tekintettek. Elégedett vagyok az eltelt évtizeddel, kerek történet. Hálás vagyok és köszönöm mindazoknak, akikkel együtt dolgozhattam,” – mondta Schillinger Attila. Az Avantgarde Group-ot 2003-ban alapították azzal a céllal, hogy stratégiai tanácsadást nyújtson azoknak a vállalatoknak, akik vezető szerepet kívánnak játszani iparágaikban. Ügyfeleik között tudhatták többek között a Budapest Airportot, a Dunaferr-t megvásárló Donbass Duferco-t, a Delta Airlines-t, az AIG-t, az OMV-t, a McDonald’s-t, a GSK-t, a Bérest, a Vaterát, a Budapest Bankot és az Apollo Tyres-t. Az Avantgarde jelenleg olyan nemzetközi vállalatoknak ad tanácsot, mint a Magyar Telekom, a Nestlé, a L’Oréal, a Carlsberg vagy éppen az easyJet. „Az Avantgarde lényege az üzleti, stratégiai látásmód és kreativitás ütőképes elegye. Ismerjük a hagyományos és digitális csatornákat. Tudjuk, mi kell a kommunikáció sikeréhez,” – mondta Bedy Krisztina, ügyvezető igazgató. „Attilával közösen leraktuk azokat az alapokat, amikre a mostani, megváltozott kommunikációs közegben és piaci viszonyok között is bizton számíthatunk” – tette hozzá.



Az Avantgarde nemrégiben nyerte el az Intersnack Magyarország Kft. megbízását és májustól a Magyar Édességgyártók Szövetségének tanácsadója. Az Avantgarde Digital, a cégcsoport 2009 óta működő digitális kommunikációs divíziója, pedig már a Carlsberg csoport magyarországi portfóliójának 4 márkáját kezeli, valamint 2013-tól a Nestlé Cereal Partners közösségi média jelenlétéért is felel.



Schillinger Attila 2012-ben indította el az Empress Tree Marketing startup tanácsadó céget. A közeljövőben ideje egy részét magyar és nemzetközi startupok felfuttatásának és piacra jutásának segítése tölti majd ki.