2024.04.20 | Szombat
Tivadar napja

Új, multinacionális vállalat választotta Magyarországot
2020.02.27
Munkahely
1228
.
A Gi Grouphoz tartozó, toborzással, kiválasztással, valamint tanácsadással foglalkozó Wyser belépett a magyarországi piacra. A nemzetközi cég kifejezetten a hazai közép- és felsővezetőkre fókuszál. A cégcsoport tavaly előtt a Grafton Recruitment felvásárlásával tett komoly lépést a magyar terjeszkedés felé.

A Wyser azért választotta Magyarországot, mert úgy látjuk, hogy a dinamikus gazdasági növekedés a jövőben is fennmaradhat, de a vállalatok egyre élesebb versennyel néznek majd szembe, így pedig még inkább szükségük lesz jól teljesítő vezetőkre” – mondta Rónai Dániel, a Wyser magyarországi vezetője. 

A közép- és felsővezetői piac méretét 45-50 ezer főre becsüli a Wyser Magyarországon. Ez azonban a következő években növekedhet. Az elmúlt időszakban több mint 2000 milliárd forint értékű nagy volumenű beruházást jelentettek be Magyarországon a vállalatok, amelyeknek a megvalósulásához nem csak a különböző funkciók ellátásához szükséges szakembereket kell megtalálni, hanem a kulcsfontosságú közép- és felvezetőkre is.

A Wyser azokat a vezetőket célozza meg, akik még nem az executive search – fejvadászat célcsoportjába esnek, de már jóval túlnőttek a specialista szinten, kiválasztásukhoz több időre és más módszertanra van szükség. Kimondottan erre a szegmensre egyik cég sem fókuszált eddig a magyar piacon.  

A Wysernél dolgozó szakemberek széleskörű iparági ismerettel rendelkeznek, ami nagyban hozzájárul a megfelelő döntéshozók gyors és hatékony kiválasztásához. Mi több, a társaság nemzetközi kapcsolatrendszerére és a kiválasztási módszereire is támaszkodhatnak. „Azt a közép- és felsővezetői réteget célozzuk meg, akik nem csak az interjúkon tett benyomásaik alapján bizonyulnak jó szakembereknek, hanem hiteles referenciáik is ezt bizonyítják, őket tekintjük csúcsteljesítő vezetőknek” – tette hozzá Rónai.

A társaság a közeljövőben tanácsadóként is megjelenik a hazai piacon. A HR tanácsadás mellett a menedzserek integrálása is kiemelt feladata a cégnek, ugyanis ettől függ, hogy milyen hamar tud valós értéket teremteni egy szervezetben az új vezető.

A digitalizáció és a robotizáció eredményeként a munkaerőpiac jelenleg hatalmas átalakuláson megy keresztül már Magyarországon is. A Wyser szerint azok a cégek maradhatnak erősek a magyar piacon a következő években, ahol a vezetés képes és hajlandó alkalmazkodni a gyors változásokhoz és a digitalizációhoz. Ebben a környezetben egyre nagyobb szükség lesz arra, hogy közép- és felsővezetői szinten elkötelezettek legyenek a legújabb technológiák iránt.

Forrás: Grafton
További hírek a kategóriából...
Akár látatlanban is elfogadna egy új álláslehetőséget a munkavállalók több mint fele
Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni.

Álláskeresés világjárvány idején: az online megoldásoké a főszerep
Keressen valaki munkát akár azért, mert a koronavírus miatt kialakult helyzetben veszítette el az állását, vagy azért, mert éppen a világjárvány kitörése előtt mondott fel előző munkahelyén, első találkozása leendő munkaadójával valószínűleg nem a megszokott módon történik majd. A járványügyi intézkedések miatt ezen a területen is a személyes kontaktust nem igénylő megoldások kerültek előtérbe.

Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
A mai naptól minden, a koronavírussal szembeni küzdelmet elősegítő önkéntes, illetve egészségügyi állás közzétételét ingyenesen vállalja a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az egészségügyi háttérrel rendelkező szakembereket, illetve a segíteni vágyókat és azokat a helyeket, ahol most a legnagyobb szükség van rájuk, a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kössék össze.