2024.11.25 | Hétfő
Katalin napja

EB&Beyond néven, külsős tanácsadók bevonásával alapít új céget a Café PR
2019.11.25
Munkahely
1455
.
Új, a munkáltatói márkakommunikációt és munkavállalói élménymenedzsmentet fókuszba állító céget alapít a Café PR két vezetője, valamint három, évtizedes tapasztalattal rendelkező márkastratégiai, kommunikációs és szervezetfejlesztési tanácsadó. A szakértő csapat az employer branding bevett értelmezésén túlmutató, modulárisan felépített szolgáltatáscsomaggal lépett ki a tanácsadói piacra.

Az új cég, az EB&Beyond (röviden Beyond) alapítását kezdeményező Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője úgy látja, egyre jobban felértékelődik a munkáltatói márka piaci fontossága, miközben számos vállalatnál ezt elhanyagolják, illetve a piacon megfigyelhető employer branding megoldások nagy része hatástalan. „Egyrészt azért, mert csak „kozmetikázásra” jók, másrészt mert a szervezeten belül elindult sokféle kezdeményezés tervezése és menedzselése kaotikus. Pedig az employer branding legalább akkora mértékben határozza meg egy cég jövőjét, mint a sales vagy a termékfejlesztés. Végső soron a versenyképességük múlik rajta.

A Beyond adatokra épülő munkáltatói márka stratégiaépítést és testre szabott, modulokból összeálló megoldáscsomagot kínál az adott céghez illeszkedő munkavállalók megtalálására és megtartására. Az alapítók a Beyond módszer erősségét abban látják, hogy tevékenységeiket egyedi kutatásokra alapozzák, és össze tudják hangolni szervezeten belül a HR, a marketing és a kommunikációs feladatokat. Emellett azt is kiemelik, hogy a javaslataik üzleti célokat támogatnak és gyakorlatiasak. Mivel a szolgáltatásuk modulokból épül fel, bármely vállalat helyzetére rászabható, és a csapatban minden területnek van felkészült szakértője. Az új tanácsadó cég tehát end-to-end szolgáltatást nyújt: az ügyfelekkel közösen kialakított célok mentén a stratégiai tervezéstől a megvalósításig mindent lefednek. 

A cég jelenleg a Café PR üzletágaként működik, az alapítási folyamat ez év végére lezárul. A megalakulás előtti évet főként egy IPSOS-szal közös, újszerű adat alapú HR támogató csomag, az EMagnet kifejlesztésére fordították, de további, a piacon már elérhető hálózatkutatási, és szervezetdiagnosztikai kutatási rendszereket is integráltak a folyamataikba. 

A Beyond megalakulása évében megkapta a világ legnagyobb employer branding vezetői fórumának, a World Employer Branding Day 2020 hivatalos magyar partneri státuszát. Így a májusi konferencián nem csak résztvevőként lesz jelen, de rajta keresztül kedvezményhez juthatnak az eseményre kiutazó magyar szakemberek is.


Alapító csapat bemutatása:

CAFÉ PR:

Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője közel 3 évtizede foglalkozik vállalati kommunikációval, szervezeti reputációépítéssel. Munkája során mindig kutatásból, adatokból építkezve dolgozik. Az IPSOS-szal közösen fejlesztették ki az EMagnet adat alapú HR támogató csomagot, ami segít a megkülönböztető EVP kidolgozásában. Employer Branding területen dolgozott az OTP Bankkal, a Velux-szal, a Sanofival, kommunikációs területen pedig szinte minden iparágban, hazai és nemzetközi márkák sokaságával. Nemzetközi Employer Branding szakértői diplomával rendelkezik, számos díjnyertes kampányban dolgozott, konferenciák és egyetemek rendszeres előadója.

Nagy Tamás az elmúlt két évtizedben közreműködött integrált kommunikációs kampányok, márka vezérelt külső kommunikációs és belső kommunikációs stratégiák kialakításában, működtetésében.  Jelenlegi feladataiban kulcsfontosságú szerepet játszik az Employer Branding és a belső kommunikáció. Kiskereskedelmi iparágra jellemző problémákon, biztosító és banki ügyfeleken, illetve ipari termelő vállalatokat érintő kommunikációs projekteken edződött.

Alapító szakértők:

Molnár Zita kommunikációs szakértő. Több mint húsz évet dolgozott kommunikációs területen különféle nagyvállalatoknál (Philip Morris, Tetra Pak, Nokia), vezetőként közel tizenöt évnyi tapasztalatot tudhat a háta mögött, felelt magyarországi, regionális és európai szintű csapatokért és kommunikációs tevékenységekért. Fő szakterületének a belső, változás- és vezetői kommunikációt tartja. Szakmai tapasztalatai mellett 2015-ben coach képesítést is szerzett.

Janky Gyöngyi kommunikációs szakember és márkaépítő.  Két évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati külső és belső kommunikáció, valamint a termék- és vállalati márkaépítés területén. Olyan világcégnél (Procter&Gamble) tanulta a szakmát és a vezetést, ahol a munkáltatói márka valós értékeken, azokhoz kötődő viselkedésmintákon és tényleges munkavállalói élményen alapszik. Sokféle szervezetben dolgozott: nemzetközi és magyar multinacionális cégnél (MOL-csoport), állami szervezetben (HIPA) és magyar KKV-ban (Scitec). 

dr. Mármarosi András szervezetfejlesztő, szervezeti kultúra szakértő. Több mint 10 évvel ezelőtt Britt és Új-Zélandi tanácsadóktól tanult az Inside-out Brandingről, és ez a téma azóta is foglalkoztatja. Az elmúlt években a munkavállalói élmény (Employee Experience) és a munkáltatói márka (Employer Branding) kapcsolatával foglalkozott. A Beyond előtt a Grow Szervezetfejlesztő Csoport csoportszintű stratégiai vezetőjeként majd a PwC Magyarország szakértőjeként dolgozott. A tanácsadás mellett a Corvinuson oktat Leadership és változásmenedzsment témákban. 

(Fotó: Kőfaragó Zsuzsi)
Forrás: EB&Beyond, Café PR
További hírek a kategóriából...
Akár látatlanban is elfogadna egy új álláslehetőséget a munkavállalók több mint fele
Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni.

Álláskeresés világjárvány idején: az online megoldásoké a főszerep
Keressen valaki munkát akár azért, mert a koronavírus miatt kialakult helyzetben veszítette el az állását, vagy azért, mert éppen a világjárvány kitörése előtt mondott fel előző munkahelyén, első találkozása leendő munkaadójával valószínűleg nem a megszokott módon történik majd. A járványügyi intézkedések miatt ezen a területen is a személyes kontaktust nem igénylő megoldások kerültek előtérbe.

Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
A mai naptól minden, a koronavírussal szembeni küzdelmet elősegítő önkéntes, illetve egészségügyi állás közzétételét ingyenesen vállalja a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az egészségügyi háttérrel rendelkező szakembereket, illetve a segíteni vágyókat és azokat a helyeket, ahol most a legnagyobb szükség van rájuk, a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kössék össze.