2024.11.18 | Hétfő
Jenő napja

Nemzetközi mezőnyben is helytáll az OTP Nyugdíjpénztár és a Café PR provokatív megközelítése
2016.11.14
Bank
1820
.
Ezüstérmes lett az év kampánya kategóriában az oroszországi Eventiada Awards-on, és döntőbe került a legjobb európai kommunikációs projekteket elismerő European Excellence Awards-on is az OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár és a Café PR közös integrált projektje, a Nem dolgozhat örökké kampány.

Az OTP Nyugdíjpénztár és a Café PR idén újszerű kampányt indított, hogy felhívja a fiatal 18 és 45 év közöttiek figyelmét egy fontos tényre. Ha nem tesznek félre a nyugdíjas éveikre, akkor az általuk elképzelt nyugodt időskor megszűnhet létezni – márpedig ma a megkérdezett aktív munkavállalók 67 százaléka azt tervezi: dolgozni fog nyugdíjas korában.

A Nem dolgozhat örökké kampány egy integrált platform, ami több eszköz bevonásával azt mutatta be, hogy mit is jelenthet az élethosszig tartó munka a gyakorlatban. Ez a várakozásoknak megfelelően erős érzéseket keltett és aktivitásra sarkallta a célcsoport tagjait. A kampányban publikált tartalmakat több ezren osztották meg és több száz komment érkezett rájuk.

Az újszerű megközelítés kapcsán Nagy Csaba az OTP Nyugdíjpénztár ügyvezetője elmondta:
A Café PR-el közösen két évvel ezelőtt kidolgoztunk egy új kommunikációs stratégiát, amelynek lényegi eleme volt, hogy őszinte párbeszédet kezdeményezünk az aktív munkavállalók között a nyugdíjrendszer helyzetéről. Megmutatva számukra, hogy ha valóban békés, anyagi gondoktól mentes időskorra vágynak, akkor azért tenniük kell. Minél előbb és minél többet. Az OTP Öngondoskodási Indexe megmutatta, hogy a lakosság több mint kétharmada nem is tervezi, hogy elkezd félretenni a nyugdíjas éveire, miközben több mint 80 százalékuk számára kiemelten fontos volna az anyagi gondoktól mentes időskor. A mostani, Nem dolgozhat örökké kampány ebbe a stratégiába illeszkedett. Szerettük volna megmutatni, hogy milyen következménye lesz annak, ha nem kezdenek el már ma készülni az idős éveikre.

Az újszerű megközelítést a nemzetközi kommunikációs szakma is díjazza. Az orosz szervezésű Eventiada kelet-közép európai regionális megmérettetésen elért második helyezés után a kampány bekerült a legjelentősebb európai kommunikációs verseny, a European Excellence Awards döntőjébe is, a legjobb magyar, cseh és szlovákiai kampányokat tömörítő kategóriában. A díjátadó december 8-án lesz Berlinben.
Forrás: Café PR