2024.10.06 | Vasárnap
Brúnó, Renáta napja

Nem a méret a lényeg
2016.09.30
Munkahely
773
.
A kisvállalkozások számára létkérdés, hogy hozzájussanak a növekedésükhöz szükséges anyagi és szellemi forrásokhoz, eszközökhöz., Ezzel párhuzamosan számos világcég pontosan az ilyen irányú terjeszkedéshez kínál lehetőségeket. A megoldást ezúttal is a networking kínálja: közvetlen kapcsolatot teremtve a hazai vállalkozások és a világ egyik legnagyobb tech-cége, a Google között.

Nagyon sok kis- és közepes vállalkozás további fejlődésének első számú akadálya, hogy elhanyagolják a marketinget és online jelenlét és megfelelő hirdetési stratégia hiányában nem tudnak terjeszkedni a piacon. Az ok lehet idő-, információ- vagy forráshiány, de a végeredmény ugyanaz: a termékeik ismeretlenek maradnak a potenciális vásárlók sokasága számára. Ez pedig elmaradó értékesítést és elmaradó bevételt jelent.

Holott számos lehetőség áll rendelkezésükre, hogy kitörjenek ebből a körből. A Google például számos költséghatékony vagy egyenesen ingyenes megoldást kínál, amely mérettől függetlenül bármely vállalkozás számára elérhető. Csak egy példa: lehetőség van saját weboldal nélkül is bekerülni a keresési találatok közé. A kérdés már csak az, hogyan juthatnak el az erről szóló információk az érintettekhez? A megoldást – mint számos más üzleti probléma esetében – ezúttal is a networking kínálja.

A Business Network International (BNI) a világ legnagyobb networking szervezete, immár a Google-lel is együttműködik, hogy tagjai első kézből szerezhessenek információkat a világcég szolgáltatásairól. Az első közösen szervezett tréning tapasztalatai mindkét fél számára kedvezőek. „Ez volt az első alkalom, amikor nem célzottan egy iparág, hanem különféle szektorokból érkező cégek számára tartottunk rendezvényt. A BNI Magyarország ehhez kiváló partner volt, hiszen egy komoly szakmai reputációval és rendkívül széles spektrumú hálózattal rendelkező szervezetről van szó.” – nyilatkozott az együttműködésről Boros Botond, a Google hazai marketingigazgatója. „A mintegy 50-60 résztvevő főleg mikro- és kisvállalkozásoktól érkezett, elsősorban a változás fontosságát felismerő, innovatív szektorokból. Számukra főleg az AdWords lehetőségeit mutattuk be, amelynek intelligens funkcióival nagyon pontosan célozva és emiatt olcsón tudják hirdetéseikkel elérni a potenciális vásárlóikat. Az érdeklődőknek egyénre szabott megoldásokat is tudunk kínálni” – foglalta össze a BNI-tagok számára is elérhető előnyöket Boros Botond.

A bizalmi kapcsolatokon alapuló, szervezett networkinget mindkét fél nagyon pozitívan értékelte. Míg a Google számára kiemelten fontos a kis- és közepes vállalkozások támogatása, addig az események részt vevő vállalkozók olyan konkrét és kézzelfogható tudással gazdagodtak, amely akár rövid távon is hozzájárulhat cégük növekedéséhez. Ezért az együttműködés folytatódik, várhatóan további kapcsolatépítő és tájékoztató rendezvényekre is sor kerül majd.
Forrás: Ferling
További hírek a kategóriából...
Akár látatlanban is elfogadna egy új álláslehetőséget a munkavállalók több mint fele
Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni.

Álláskeresés világjárvány idején: az online megoldásoké a főszerep
Keressen valaki munkát akár azért, mert a koronavírus miatt kialakult helyzetben veszítette el az állását, vagy azért, mert éppen a világjárvány kitörése előtt mondott fel előző munkahelyén, első találkozása leendő munkaadójával valószínűleg nem a megszokott módon történik majd. A járványügyi intézkedések miatt ezen a területen is a személyes kontaktust nem igénylő megoldások kerültek előtérbe.

Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
A mai naptól minden, a koronavírussal szembeni küzdelmet elősegítő önkéntes, illetve egészségügyi állás közzétételét ingyenesen vállalja a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az egészségügyi háttérrel rendelkező szakembereket, illetve a segíteni vágyókat és azokat a helyeket, ahol most a legnagyobb szükség van rájuk, a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kössék össze.