2024.09.28 | Szombat
Vencel napja

Régi-új vezetők csatlakoznak a Danone HCS-hez A pénzügy és a marketing területére érkeznek a szakemberek
2013.06.27
Egyéb hírek
142
Régi-új vezetők csatlakoznak a Danone HCS-hez A pénzügy és a marketing területére érkeznek a szakemberek Budapest, 2013.06.17. – Júniustól két új vezetővel bővül a Danone tejtermék üzletágának Magyarországot, Csehországot, Szlovákiát és Horvátországot magában foglaló, budapesti központú HCS régiójának vezetősége. Jaroslav Dufek pénzügyi igazgatóként, Jérôme Goure pedig marketing igazgatóként csatlakozik a régió irányításába. 


Mint emlékezetes a Danone februárban bejelentette átfogó európai reorganizációs tervét, melynek értelmében egyes országok üzleti egységei több országot magában foglaló, de egyetlen vezetés alá tartozó szervezetbe csoportosulnak majd olyan tényezők alapján, mint például a piac mérete, a fogyasztók és a helyi kultúrák közelsége. Ennek a döntésnek az eredménye a Danone HCS régiójának létrejötte és a két szakember belépése is. Mindkét vezető saját területén több mint tíz éve dolgozik a Danone-nál.



Jaroslav Dufek 1999-ben végzett a Prágai Közgazdasági Egyetemen. Szakmai életét is ebben az évben kezdte meg a Danone-nál, ahol pénzügyi kontrollerként dolgozott Prágában. Karrierje során előbb 2004-től pénzügyi manageri pozícióba lépett elő a szlovákiai leányvállalat menedzsmentjében, majd 2007-ben a pénzügyért felelős alelnöknek nevezték ki, mely pozíciójában már a vállalat csehországi és szlovákiai pénzügyeiért is felelt.



Jerome Goure Francia nemzetiségű. A Francia ESCP - Ecole Superieure De Commerce De Paris, Üzleti Tanulmányok, Marketing Specializációs Szakán szerezte a diplomáját. Szakmai karrierjét 1998-ban Termék Managerként a Renault szlovéniai vállalatánál kezdte, ezuán 2000-ben csatlakozott a Danone Csoporthoz Franciaországban, mint a Bledina bébi ételek brand managere. 2002-ben a tejtermék üzletághoz került, először Varsóban, mint brand marketing manager a Danonki márkán, majd 2004-től Párizsban dolgozott, ugyancsak brand marketing managerként (Kids, Danette és Danio).
2008 és 2009 között marketing igazgatói pozíciót töltött be a Danone algériai vállalatánál. 2009-ben a Danone ásványvíz üzletágához csatlakozott, ahol az Evian márkán marketingért felelős alelnökként dolgozott az amerikai és kanadai piacokon.



„A két új munkatársunk a megfelelő pillanatban csatlakozik hozzánk, amikor az átfogó üzletágak közötti szaktudásuk és tapasztalatuk nagy érték lesz az üzleti sikereinkhez,” mondta el Paolo Maria Tafuri, a Danone HCS régiójának ügyvezető igazgatója. „Hiszek abban, hogy jelentősen hozzá fognak járulni a vállalatunk eredményességének növekedéséhez.”