2024.11.27 | Szerda
Virgil napja

4 tipp egy sikeres vállalkozás beindításához
2016.07.13
Munkahely
555
.
Amikor valaki egy vállalkozás beindítására készül, sokféle tanáccsal látja el a környezete. Ám a legtöbb tipp olyan emberektől érkezik, akik nem is tudják, milyen egy eredményes céget működtetni. Az interneten cikkek százai részletesen foglalkoznak a témával, pedig mindössze néhány egyszerű lépéssel sikerre lehet vinni egy vállalkozást – ezeket mutatja be Stephanie Abrams Cartin, az Entrepreneur.com szerzője.

1. A siker a részletekben rejlik
Indulásnál szükség van egy részletes tervre, amely a szembejövő kihívásokra válaszol. Foglalja bele a már felfedezett lehetőségeket, fejtse ki cége küldetését, határozzon meg mérhető célkitűzéséket, és jelöljön ki határidőket minden teljesítenivaló mérföldkőhöz!

2. Találja meg az igazi(ka)t!
Megfelelő ügyfelekre, mentorokra és stratégiai partnerekre is szüksége van, de ugyanolyan fontos, hogy egy remek csapattal vegye körbe magát. Dolgozzon olyan alkalmazottakkal, akik ugyanabban a vízióban hisznek, mint Ön, így ők nemcsak alakítani, hanem növelni is fogják a vállalkozását. Alakítson ki olyan munkakörnyezetet, ahol pozitív, problémamegoldó attitűdű dolgozók közösen alkotnak a cég sikeréért!

3. Mindig járjon az élen!
Nem engedheti meg magának, hogy a jelenben ragadjon, és kizárólag a napi teendőkre fókuszáljon. Figyeljen az iparágon belüli, várható mozgásokra, hírekre, trendekre, hiszen ezek mentén lehet gyorsan fejlődni. Olvasson szakmai lapokat és weboldalakat, tartson lépést a szakmájával, így könnyebben kiszámíthatja, mit akarnak majd az ügyfelei.

4. Networkingre fel!
Amíg kiépíti a cégét, a saját márkanagykövetévé kell avanzsálnia. Mondja el, vagy mutassa be másoknak, miért érdemes esélyt adniuk a vállalkozásának! Különböző rendezvények, konferenciák és networking közösségek egész sora kínál lehetőséget arra, hogy ott új kapcsolatokat kialakítva később új üzletfelekhez vagy stratégiai partnerekhez találjon, amelyek segíthetik növelni a cégét.

Talán a networking a legfontosabb egy kezdő vállalkozó számára, ugyanis kapcsolatok és ajánlások nélkül sokkal nehezebb értékesítenie egy terméket vagy szolgáltatást – árulja el Avidor András networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője. – A BNI-ban az üzleti találkozóinknak is az a fő célja, hogy heti rendszerességgel építhesse és mélyíthesse el kapcsolatait közel 1000 magyar tagvállalkozónk, ezáltal bizalmi alapon tudják egymást ajánlani, és így növelni az árbevételeiket.
Forrás: Ferling
További hírek a kategóriából...
Akár látatlanban is elfogadna egy új álláslehetőséget a munkavállalók több mint fele
Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni.

Álláskeresés világjárvány idején: az online megoldásoké a főszerep
Keressen valaki munkát akár azért, mert a koronavírus miatt kialakult helyzetben veszítette el az állását, vagy azért, mert éppen a világjárvány kitörése előtt mondott fel előző munkahelyén, első találkozása leendő munkaadójával valószínűleg nem a megszokott módon történik majd. A járványügyi intézkedések miatt ezen a területen is a személyes kontaktust nem igénylő megoldások kerültek előtérbe.

Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
A mai naptól minden, a koronavírussal szembeni küzdelmet elősegítő önkéntes, illetve egészségügyi állás közzétételét ingyenesen vállalja a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az egészségügyi háttérrel rendelkező szakembereket, illetve a segíteni vágyókat és azokat a helyeket, ahol most a legnagyobb szükség van rájuk, a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kössék össze.