A networking, illetve a networking fejlesztésében hazánkban is meghatározó szerepet játszó BNI által képviselt üzleti modell eredményeit tekintették át a magyar üzletemberek a Nemzetközi Networking Héten®, március 8-án és 9-én. A tudatos üzleti kapcsolatépítés legjobb módszereit és legújabb fejlesztéseit bemutató konferencián több mint 600 magyar vállalkozó épített új üzleti kapcsolatokat a budapesti Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpontban, a BNI Magyarország által szervezett rendezvénysorozaton.
A vártnál is több hazai üzletember látogatott el március 8-án és 9-én is a
Nemzetközi Networking Hétre®, amelyen a világ vállalkozói a networking eredményeit és a tudatos kapcsolatépítésnek köszönhető sikereket ünneplik. A 65 országban minden évben az első hónapokban megrendezésre kerülő esemény az eredmények értékelése mellett arra is nagy hangsúlyt fektet, hogy a jelenlévők networking tudását még jobban fejlessze, elmélyítse.
Idén is szakértő előadók osztották meg a személyes és a céges fejlődést egyaránt elősegítő tanácsaikat, melyeket az „
amit nem tudsz mérni, azt nem tudod irányítani” fókuszgondolat köré csoportosítottak. Avidor András networking szakértő, a BNI Magyarország és a BNI Szlovákia igazgatója a bizalom, valamint az érzések oldaláról közelítette meg az emberi kapcsolatok lényegét. Janata Krisztina kkv-marketing szakértő olyan, a kapcsolatépítés sikerességét biztosító recepteket osztott meg, amelyeket bárki akár már helyben, a rendezvényen ki is tudott próbálni. Mellettük több BNI-tagvállalkozó is bemutatta saját cégének esettanulmányát, bizonyítva, hogy miért a networking az egyik legerősebb üzletfejlesztési gyakorlat. A mért eredmények is azt mutatják, hogy a tudatos kapcsolatépítés által szerzett partnerségek és az ezeknek köszönhető ajánlások hatékonyan képesek növelni a vállalkozások üzleti eredményét.
Avidor András a Nemzetközi Networking Héten® nyilvánosan is bemutatta a BNI Magyarország legújabb fejlesztését, a
SCOUT-ot (Sharing Circle of Unique Trust), amely a világon egyedülálló online felület. Már nemzetközi szinten is érdeklődnek a hazai fejlesztésű rendszer iránt, ez ugyanis – a BNI-tagok számára – online módon is lehetővé teszi a legjobb és legerősebb kapcsolatok anonim megosztását. A tagvállalkozók célzottan kereshetnek kapcsolatokat, és kérhetnek ajánlásokat, ez a szisztéma pedig az előzetes tesztek alapján 20-30%-kal tudja növelni a minőségi ajánlások számát.
A rendezvény fő programját bemutató csoporttalálkozók és Networking Nyílt Napok is kísérték kedden és szerdán, melyeken a BNI-t és az általa képviselt „Aki ad, az nyer!”® filozófiát kevésbé ismerő vendégek is bepillantást nyerhettek a szervezet működésébe.