2024.11.28 | Csütörtök
Stefánia napja

Progressive – gyakornoki programot indított
2015.07.14
Munkahely
2612
.
A Progressive Reklámügynökség gyakornoki programot indított, amelynek eredményeként júliusban a cég létszáma átlépte a 40 főt.

A gyakornoki programot a közösségi felületeken hirdették meg, ami hatékonynak bizonyult, hiszen közel 100 fiatal jelentkezett. A reklámszakmát megismerni vágyók a Progressive Reklámügynökség account és rendezvényes csapatába jelentkezhettek, a tervek szerint a legjobb, legügyesebb gyakornokok a gyakorlati idő leteltével álláslehetőséget kapnak. A kiválasztás során a Progressive-nél szokásos munkatárs-felvételi folyamatot alkalmazták a gyakornokoknál is, így felmérték a jelentkezők gondolkodásmódját, koncentrációs képességeit és kreativitását.

A programmal kapcsolatban Buzási Bence HR ügyekért felelős vezető elmondta: „A Progressive Reklámügynökség a kommunikációs szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a digitális megoldásoktól kezdve egészen a rendezvényszervezésig és promóciók lebonyolításáig. A gyakornoki programban meghirdetett a szakterületeken Magyarországon kevés jó szakember van, és nincsenek is kifejezetten ilyen jellegű képzések. A Progressive fontosnak tartja, hogy a fiatal tehetségek minél hamarabb elsajátítsák a szakma csínját-bínját és friss látásmódjukkal segítsék ügyfeleink kampányait még sikeresebbé tenni. A jelentkezők számából és a felvételi beszélgetésekből kiderült, hogy a reklámszakma vonzó a fiatalok számára: főként a gazdasági felsőoktatási karokról érkeztek jelentkezők, akik egyöntetűen releváns szakmai tapasztalatot szeretnének gyűjteni a gyakorlat alatt, nem betanított munkát végezni. A Progressive-nél törekszünk arra, hogy a saját szervezetünkön belül olyan karrier utat biztosítsunk a tehetséges pályakezdőknek, aminek a lépéseiben több területről szerezhetnek egyre mélyülő ismereteket az alapoktól a komplex kampány menedzsmentig. Büszkék vagyunk arra, hogy az ügynökségünknél a 15 éves tapasztalat és know-how - a belső workshopjaink és szenior kollégáink nyitottságának köszönhetően - házon belül mindenki számára elérhető.”

A Progressive egyébként már évek óta professzionális hr-tevékenységre alapozva működik, például ennek része a cég belső, munkatársak számára kifejlesztett, motivációs programja, a Lazac is, illetve komoly energiát fordítanak a kollektíva és a csapatszellem fejlesztésére is.




ViPR
További hírek a kategóriából...
Akár látatlanban is elfogadna egy új álláslehetőséget a munkavállalók több mint fele
Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni.

Álláskeresés világjárvány idején: az online megoldásoké a főszerep
Keressen valaki munkát akár azért, mert a koronavírus miatt kialakult helyzetben veszítette el az állását, vagy azért, mert éppen a világjárvány kitörése előtt mondott fel előző munkahelyén, első találkozása leendő munkaadójával valószínűleg nem a megszokott módon történik majd. A járványügyi intézkedések miatt ezen a területen is a személyes kontaktust nem igénylő megoldások kerültek előtérbe.

Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
A mai naptól minden, a koronavírussal szembeni küzdelmet elősegítő önkéntes, illetve egészségügyi állás közzétételét ingyenesen vállalja a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az egészségügyi háttérrel rendelkező szakembereket, illetve a segíteni vágyókat és azokat a helyeket, ahol most a legnagyobb szükség van rájuk, a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kössék össze.