Magyarországi jelenlétünk 15. évfordulóján különösen nagy öröm, hogy a munkatársak megkérdezésén alapuló felmérés szerint a Vodafone Magyarország stabilan az egyik legjobb munkahely az országban, mondta Diego Massidda, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója, miután a Vodafone az 1000 fő feletti vállalatok kategóriájában elnyerte a Legjobb Munkahely díjat.
Az, hogy ismételten a Vodafone Magyarország lett a legjobb munkahely közös siker, mondta Diego Massidda, amit a számos vállalton belüli kezdeményezés, a dolgozókra és véleményükre való maximális odafigyelés alapozott meg. Hozzátette, hogy a Vodafone Magyarország az elmúlt időszakban jelentősen korszerűsítette budapesti székházát és komoly fejlesztések zajlanak a miskolci központban is. Mindezen lépések elsődleges célja, hogy a munkatársak inspiráló környezetben dolgozhassanak, munkájukat hasznosnak és fontosnak érezhessék és kihasználhassák a mobilkommunikáció nyújtotta lehetőségeket. A Vodafone minden eszközével az ügyfelek lehető legmagasabb szintű kiszolgálására törekszik, de ez csak úgy lehetséges, ha ugyanezt a korlátlan törődést a dolgozók is érzékelhetik, fogalmazott a vezérigazgató.
Az AON Hewitt Legjobb Munkahely felmérésben 2014-ben összesen 34500-an mondták el véleményüket munkahelyükről. A tizennegyedik alkalommal elvégzett felmérés szerint a Legjobbakat a hiteles felsővezetés, a teljesítményközpontú kultúra, valamint a vonzó és hiteles munkáltatói márka különbözteti meg leginkább az átlagos vállalatoktól. A vezetői csapat kiemelkedő szerepe tagadhatatlan a magas elkötelezettség kialakításában: a Legjobbaknál dolgozók több mint háromnegyede gondolja úgy, hogy a felsővezetés a vállalat legértékesebb erőforrásaként bánik az alkalmazottakkal, míg az átlagos cégeknél ez az arány csupán 43 százalék, fogalmaz az AON Hewitt. Ehhez a különbséghez hozzájárul az is, hogy a győztes vállalatok első emberei sokkal hatékonyabban motiválják alkalmazottaikat, képesek lelkesítő jövőképet felvázolni, nyíltan tájékoztatják kollégáikat a céget érintő kérdésekről és hosszú távú célkitűzéseiről. A Legjobb Munkahelyek a teljesítmény anyagi és erkölcsi elismerésében is jelentős előnnyel rendelkeznek: munkatársaikat sokkal inkább a feladataiknak és felelősségi körüknek megfelelő díjazásban részesítik, mint az átlagos vállalatok. A Legjobb Munkahelyek emellett vonzóbb munkáltatói márkával rendelkeznek, és rendkívül fontosnak tartják a vállalatról kialakult kép hitelességét is, hiszen nem csupán a potenciális munkatársak vonzása, hanem a tehetségek megtartásának képessége is elengedhetetlen a hosszú távú üzleti sikerhez.
A Vodafone folyamatosan arra törekszik, hogy a fogyasztók kiszolgálása mellett a munkatársaira is maximálisan odafigyeljen, mondta Gothárdi Ibolya, a Vodafone Magyarország humán erőforrás vezérigazgató-helyettese. E munka sikerének tudható be, hogy a Vodafone immár másodszor szerepel a legjobb magyarországi munkahelyek között. Gotthárdi Ibolya véleménye szerint az elismerést a Vodafone Magyarország elsősorban a lendületes, fiatalos és barátságos légkörnek, a munkatársak megbecsülésének, az innovatív, érdekes munkának, az inspiráló környezetnek köszönheti. Szintén fontos eleme a jó közérzetnek, hogy a székház átalakításakor is kiemelten fontos szempont volt a csapatmunka támogatása, valamint a mobil irodák kialakítása. A fejlesztéseknek köszönhetően a Vodafone Magyarország munkatársai alkotó légkörben, világosan megfogalmazott, ambiciózus üzleti célok elérésén dolgoznak, mindemellett a Vodafone csoport kultúrája kiváló lehetőséget biztosít nemzetközi karrierre, nemzetközi programokban való részvételre, fejlődésre, tanulásra, tette hozzá Gothárdi Ibolya.
A Vodafone Magyarország jelenleg 1695 főt foglalkoztat közvetlenül és további mintegy 1300 főt a szolgáltató központjában.
TKP Consulting, Vodafone