2024.11.24 | Vasárnap
Emma napja

Isztambuli siker a K&H-nak
2014.11.18
Bank
729
.
Isztambulban vette át a K&H a Nemzetközi PR Szövetség Golden World Award díját. A nemzetközi szakmai szervezet zsűrije a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programját díjazta a rangos elismeréssel.

A 80 országban jelenlévő Nemzetközi PR Szövetség (International Public Relations Association – IPRA) 2014-es versenyén egyedüli magyarként nyert díjat a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja. A pályázatra összesen 415 nevezés érkezett a világ minden tájáról, a nemzetközi szakemberekből álló zsűri pedig 30 kategóriában választotta ki a legjobbakat. Az egészségügyi kategóriában 2 nyertest hirdettek, amelyek közül egyik a K&H gyógyvarázs mesedoktorok program lett.

A K&H képviseletében Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató vette át a Nemzetközi PR Szövetség Golden World Award díját múlt pénteken az Isztambulban tartott díjátadó gálán. A programot kivitelező Well PR-t Bölcs Ádám, a Well Csoport igazgatója képviselte az ünnepségen.
„A Nemzetközi PR Szövetség 23 éves történelemre visszatekintő díja ma a világ legjelentősebb elismerése a public relations területén, amely a szakma fejlődését szem előtt tartva évről évre magasabbra teszi a mércét. A Golden World Award díjak a legjobbak legjobbjait illetik meg, akiket azért választott ki a nemzetközi zsűri, mert tökéletesen szemléltetik a PR szakma nagyszerűségét, a kreativitást, az intelligens megoldásokat és a meggyőzést, méghozzá egy olyan világban, amely tele van kommunikációs csatornákkal és zajokkal” – monda Zehra Güngör, az IPRA elnöke.

„A nemzetközi szakmai díj igazán nagy elismerés számunkra, hiszen a bírálatban külön kiemelték a program átfogó jellegét, az általa megvalósuló társadalmi összefogást. Ennél nagyobb öröm azonban számunkra a K&H gyógyvarázs mesedoktorok program működése és töretlen népszerűsége. Hiszen hétről hétre közel 100 mesedoktor járja a hazai kórházakat és viszi el a gyógyító meséket a beteg gyerekekhez, vidámságot és örömöt csempészve ezáltal a komor kórházi falak közé. Éppen ezért köszönjük most minden mesedoktorunk segítségét, hiszen a siker közös!” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A K&H 2013 augusztusában indította el K&H gyógyvarázs mesedoktorok programját a nagyközönség számára, hogy hozzájáruljon a beteg gyerekek lelki és testi gyógyulásához, ennek révén pedig teljes életükhöz. A K&H kezdeményezésének jóvoltából meseolvasó önkéntesek járják az ország kórházainak gyermekosztályait, vagy küldenek be online mesevideókat, hogy megszépítsék a beteg gyerekek kórházban töltött napjait.
A K&H gyógyvarázs mesedoktorok jelenleg az ország 42 kórházában olvashatnak személyesen mesét, míg az online mesevideót beküldők további 30 kórház kis betegeinek felvidításhoz járulnak hozzá. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok programjára eddig 30 500 önkéntes regisztrált, akik 8200 alkalommal olvastak személyesen mesét a kórházakban. A K&H gyógyvarázs YouTube csatornára pedig 167 mese videó érkezett, amit 17 000 alkalommal tekintettek meg a kis betegek.
A K&H gyógyvarázs mesedoktorok program megvalósításában a Well PR mellett részt vett a Summa Artium, az Alchimedia, az OMD, valamint a Roxer Springer & Jacobi.




Well PR