2024.11.30 | Szombat
András, Andor napja

Okospolc, a kereskedők új csodafegyvere
2014.11.12
Munkahely
243
.
A magyar kereskedők számára is elérhetővé válik az a technikai megoldás, amely szoftveresen támogatja az eladást. A megoldás „megmondja”, az üzletben mely termékeket hová érdemes rakodni a polcokon. Az árukihelyezést támogató rendszer mellett a kereskedelem számos területén hoznak új elemeket – jelentette be a ma kezdődött Laurel Retail Konferencián Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

Intelligens szoftver segíti a kereskedők munkáját, amely az áruház forgalmi adatai és számos egyéb paraméter elemzése után megmutatja, mely termékeket hová érdemes elhelyezni a polcokon az eladás fokozása érdekében. A rendszer ismeri a termékek méreteit, így abban is segít, hogy kihelyezésüket optimalizálja, ezzel elkerülhető a zsúfoltság és a vásárlók is kényelmesebbnek érzik a bolti környezetet. A szoftver a fogyási adatok alapján jelzi, mikor érdemes utánrendelni, hogy elkerülhető legyen a túlzott raktározás, de a készlet idő előtti kifogyása is. A rendszer tehát nemcsak a kereskedők, de a gyártók számára is értékes információkat szolgáltat – ismertette Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.

Az „okospolc” a Symphony EYC terméke. A társaság mostantól szorosan együttműködik a Laurel Cégcsoporttal. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató Symphony EYC több új termékkel is megjelenik a hazai piacon, többek között olyan rendszereket készít, amelyek a manapság hazánkban is egyre inkább elterjedő Click&Collect szolgáltatásokat támogatják. Ez annyit jelent, hogy a vásárló egy webáruházban kiválasztja, mit szeretne egy adott boltban megvásárolni, leadja a rendelést, majd mire a boltba ér, előkészítik azt. Így a vevő megspórolja a sorban állást és a hosszas keresgélésre fordított időt. Ez a szolgáltatás versenyelőnyt jelent a kereskedők számára a többi bolttal szemben.
Nemzetközi esettanulmányok szerint a Symphony kereskedelmi rendszereinek használata 10-15 százalék termelékenység-növekedést eredményezhet. Használatukkal a kiskereskedőknél 35 százalékkal csökkent a káló mennyisége, a készlethiány pedig 1 százalék alá esett. A gyártók 9 százalékos forgalomnövekedést könyvelhettek el.

A Laurel Cégcsoport kiemelt partnerként segít a Symphony EYC rendszereinek hazai elterjesztésében, illetve a cégek együttműködnek a szoftverek továbbfejlesztésében, optimalizálva azokat a hazai értékesítési környezetre. Emellett a Syphony EYC nagyon érdekesnek találta a Laurel saját megoldásait és tárgyalások kezdődtek azok európai terjesztéséről – tette hozzá Bessenyei István.



Gold Communications
További hírek a kategóriából...
Akár látatlanban is elfogadna egy új álláslehetőséget a munkavállalók több mint fele
Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni.

Álláskeresés világjárvány idején: az online megoldásoké a főszerep
Keressen valaki munkát akár azért, mert a koronavírus miatt kialakult helyzetben veszítette el az állását, vagy azért, mert éppen a világjárvány kitörése előtt mondott fel előző munkahelyén, első találkozása leendő munkaadójával valószínűleg nem a megszokott módon történik majd. A járványügyi intézkedések miatt ezen a területen is a személyes kontaktust nem igénylő megoldások kerültek előtérbe.

Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
A mai naptól minden, a koronavírussal szembeni küzdelmet elősegítő önkéntes, illetve egészségügyi állás közzétételét ingyenesen vállalja a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az egészségügyi háttérrel rendelkező szakembereket, illetve a segíteni vágyókat és azokat a helyeket, ahol most a legnagyobb szükség van rájuk, a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kössék össze.