2024.11.25 | Hétfő
Katalin napja

Kilőtt a SZÉP kártya: Tavaly 30 százalékkal növekedett a felhasználás
2014.01.02
Bank
252
Tavaly decemberben átlépte a 100 milliárd forintos értéket az OTP Széchenyi Pihenőkártyákra (SZÉP) 2011 óta érkezett munkáltatói feltöltések összege. Ezzel egy időben a kártyabirtokosok száma is meghaladta a 700 000-et. Miután a kártyáról felhasznált összeg 2013-ban, több mint 30 százalékkal magasabb volt, mint 2012-ben, kijelenthető, hogy a SZÉP kártyát továbbra is kedvelik a munkavállalók.

Egy év alatt 48 milliárd forintnyi munkáltatói feltöltés érkezett az immáron több mint 700 000 OTP SZÉP kártyabirtokos plasztiklapjára. Ez azt jelenti, hogy az OTP Pénztárszolgáltató teljesíteni tudta a 2013-as, év eleji célkitűzését és megőrizte piaci részesedését a SZÉP kártyák terén.


„A 2013-as évet sikeresnek értékeljük. Két éve, a rendszer indulásakor azt tűztük ki célul, hogy egy olyan innovatív béren kívüli juttatási formát tudjunk biztosítani, ami mind a munkáltatók mind a munkavállalók számára előnyös. Az eredmények azt mutatják, hogy ezt a célunkat sikerült elérni, hiszen mind a feltöltött összegek, mind a felhasználások összege jelentősen emelkedett 2013-ban. A tavalyi évben mintegy 30 százalékkal volt magasabb a költések összege, mint 2012-ben” – Értékelte az elmúlt időszakot Róth Lajos az OTP Pénztárszolgáltató vezérigazgatója.


„Célunk 2014-ben is az, hogy megtartsuk a 75%-os piaci részesedésünket a SZÉP kártyák terén. Ennek érdekében folyamatosan bővítjük elfogadóhelyeink számát és a kártyabirtokosok által igénybe vehető kedvezmények körét. Az OTP SZÉP kártyával ma már mintegy 22 ezer elfogadóhelyen 40 ezer különböző szolgáltatást fizethetnek. Emellett folyamatos innovációkkal tesszük kényelmesebbé munkáltatói partnereink, elfogadóhelyeink és kártyabirtokosaink életét. Például januártól a papírfelhasználás csökkentése érdekében kártyabirtokosaink és elfogadóhelyeink is elektronikus e-számlát kapnak majd az eddigi leveles értesítés helyett” – tette hozzá Róth Lajos.


A munkáltatói feltöltések összege azonos szinten maradt 2012-hez képest, ami a Cafeteria piac változásait figyelembe véve fontos eredménynek tekinthető.


A legnépszerűbb alszámla a feltöltések és a felhasználások tekintetében is a Vendéglátás maradt, erre a célra 2013-ban több mint 30 milliárd forintot utaltak a munkáltatók. Továbbra is a Szálláshely alszámla a második legnépszerűbb, amire mintegy 10 milliárd forintnyi feltöltés érkezett. A harmadik legnépszerűbb tavaly is a szabadidő alszámla lett.



Café PR