2024.04.19 | Péntek
Emma napja

Rekordévet zárt a legnagyobb retail szolgáltató
2015.01.26
Munkahely
157
.
Mintegy 4,8 milliárd forintos rekordbevétellel zárta tavalyi üzleti évét a Laurel cégcsoport. Az ország piacvezető kassza- és retail szolgáltatója a pénztárgépek online átállításával a szokásos terhelésének többszörösén üzemelt, de idén visszatér a „normál üzemhez” és a továbbiakban elsősorban a szektorhoz kapcsolódó innovációkra koncentrál.

Tavaly 4,8 milliárd forint árbevételt ért el a legnagyobb hazai kassza- és retail szolgáltató. A 22 éves múlttal rendelkező Laurel cégcsoport kiemelkedő teljesítménye jelentős részben a kasszák online átállításának köszönhető.

A megszokotthoz képest három-négyszeres kapacitással dolgoztunk, hogy vállalásainkat az elvárt minőségben és határidőre teljesítsük – összegezte a cég előző 12 hónapját a társaság tulajdonos-ügyvezetője. Bessenyei István hozzátette, a múlt év bizonyos értelemben egyetlen, nagy projekt volt. Gyakorlatilag az eddig kihelyezett rendszereink mindegyikét online kasszává kellett átalakítani 2014-ben.

A vállalkozás mintegy 16 ezer kasszát kezel, amiből 4,5 ezren az általa fejlesztett Laura kasszarendszer fut. Ez a szektorban egyedülálló stabilitást ad a cégnek, de most kivételesen egyszerre jelentett rengeteg munkát is, hiszen minden ügyfelüket szorította a törvényi határidő. Az igények megfelelő, szinte egyidejű kiszolgálásához fel kellett bővíteni a cég létszámát is, de 2015-ben visszaállnak a normál működésre.

Nyilvánvaló, hogy felelősek vagyunk ügyfeleinkért és teljesítenünk kellett az online átállásból adódó kötelezettségeinket. A tavalyi év azonban elmúlt, a Laurel csoport továbbra is a tőle megszokott magas színvonalon szolgálja ki ügyfeleit a 2015-ös év megváltozott piaci igényeinek megfelelően. Egyben a cég visszahelyezi a fókuszt oda, ahol mindig is a legerősebb volt; a kereskedelmet szolgáló technológiák fejlesztésére, az innovációra − mondta Bessenyei István.




Gold Communication
További hírek a kategóriából...
Akár látatlanban is elfogadna egy új álláslehetőséget a munkavállalók több mint fele
Egy napokban készült felmérés szerint a magyar munkavállalók elenyésző része, csupán 6%-a ragaszkodna ahhoz, hogy személyesen is találkozzon leendő felettesével vagy kollégáival, mielőtt elfogad egy új állásajánlatot. Közel 60%-uk viszont határozottan állítja, hogy megelégedne azzal, ha csak telefonos és videós állásinterjúra lenne lehetősége, úgy is tudna döntést hozni.

Álláskeresés világjárvány idején: az online megoldásoké a főszerep
Keressen valaki munkát akár azért, mert a koronavírus miatt kialakult helyzetben veszítette el az állását, vagy azért, mert éppen a világjárvány kitörése előtt mondott fel előző munkahelyén, első találkozása leendő munkaadójával valószínűleg nem a megszokott módon történik majd. A járványügyi intézkedések miatt ezen a területen is a személyes kontaktust nem igénylő megoldások kerültek előtérbe.

Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
A mai naptól minden, a koronavírussal szembeni küzdelmet elősegítő önkéntes, illetve egészségügyi állás közzétételét ingyenesen vállalja a Profession.hu. A kezdeményezés célja, hogy az egészségügyi háttérrel rendelkező szakembereket, illetve a segíteni vágyókat és azokat a helyeket, ahol most a legnagyobb szükség van rájuk, a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban kössék össze.